Ogłoszenie o naborze na stanowisko: ds. administracji praca w systemie dwuzmianowym
Oferta pracyDyrektor Miejskiego Domu Kultury w Sulejówku ogłasza nabór na stanowisko ds.administracji w Miejskim Domu Kultury w Sulejówku.
Zakres obowiązków:
1. Obsługa sekretariatu – praca wykonywana głównie przy komputerze;
2. Nadzór nad prawidłową realizacją zajęć w MDK;
3. Aktualizacja i nadzorowanie działania systemu zapisów i sprzedaży - Strefa Zajęć;
4. Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie opłat za zajęcia i sprzedaż biletów;
5. Przygotowywanie dokumentacji, umów i raportów;
6. Prowadzenie ewidencji spraw bieżących i rejestrów;
7. Reprezentowanie i utrzymywanie kontaktów MDK z partnerami;
8. Wsparcie działań promocyjnych w tym obsługa strony internetowej i przygotowywanie materiałów drukowanych;
9. Inne sprawy administracyjne i biurowe.
Wymagania:
1. Dobra organizacja pracy;
2. Odpowiedzialność i sumienność;
3. Wykształcenie minimum średnie;
4. Podstawowa umiejętność obsługi programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny).
Co oferujemy:
1. Prywatną opiekę medyczną;
2. Możliwość podnoszenia kwalifikacji;
3. Pracę przy bardzo ciekawych projektach;
4. Pracę w miłej i kulturalnej atmosferze w doświadczonym zespole.
Wymagane dokumenty:
1. CV - dokument powinien być opatrzony zgodą na przetwarzanie danych osobowych;
2. Oświadczenie kandydata o niekaralności (załącznik do ogłoszenia).
Planowany termin rozpoczęcia pracy:
1 sierpnia 2025 r.
Termin i miejsce składania aplikacji:
do 09.06.2025 r. do godziny 16:00
Aplikacje należy składać w Sekretariacie Miejskiego Domu Kultury ul. Bogusławskiego 14, 05-070 Sulejówek, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. administracji”. W przypadku wysyłania korespondencji za pomocą poczty lub firmy kurierskiej liczy się termin doręczenia.
Szczegóły naboru i ogłoszenie wyniku naboru będzie dostępny na stronie BIP Miejskiego Domu Kultury w Sulejówku.
Masza pytania?
Zadzwoń lub napisz email, odpowiemy na Twoje pytania i przybliżymy Ci czym się zajmujemy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektordata wytworzenia: 2025-05-22
- opublikował: MDK dyrektordata publikacji: 2021-08-16 15:11
- zmodyfikował: MDK dyrektorostatnia modyfikacja: 2025-05-22 13:19
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-08-16 15:14 przez MDK dyrektor
- zmieniono 2021-08-18 16:12 przez MDK dyrektor
- zmieniono 2021-08-18 16:15 przez MDK dyrektor
- zmieniono 2021-08-20 09:19 przez MDK dyrektor
- zmieniono 2025-05-22 12:39 przez MDK dyrektor
- zmieniono 2025-05-22 12:51 przez MDK dyrektor
- zmieniono 2025-05-22 13:15 przez MDK dyrektor
- zmieniono 2025-05-22 13:19 przez MDK dyrektor